<$BlogRSDURL$>

16.5.09

Arredor do Reina (Mes B) 

Comezo por fin a escribir o traballo de autobiografía. Non sei moi ben cara onde vou pero polo menos estou indo (que xa era hora). De todos os xeitos non teño nada claro se me dará tempo a rematalo en tempo porque teño moitas cuestións pedagóxicas-burocráticas por medio.  

Hoxe tocou novas redes sociais, bitácoras e "a necesidade de localización" como actitude de resistencia. Mañá dareille volta ás autonarracións televisivas. Teño gañas xa de chegar ao cinema e a Jordá (hai dúas semanas que me tiña que ter chegado a súa biografía á biblioteca La Central pero todavía estou agardando).   

Madrid está en festas pero me parece que pouco vou disfutar delas. 

Mail

Etiquetas:


|
Comments: Publicar un comentario

This page is powered by Blogger. Isn't yours? Creative Commons License