29.6.07
Artigos de crítica ético-estética ou un aspirante a snob atrapado no sentido común
1ª SEMANA EASTWOODIANA
|
Cartas de Iwo Jima: A luz das tebras e a contención do xesto (I).
En Cartas de Iwo Jima os exteriores teñen unha presenza importante na primeira parte do filme, pero a medida que o exército imperial vai sufrindo derrotas, a atmósfera tórnase máis claustrofóbica e os interiores, principalmente esas covas soterradas que evocan as que construíron os xaponeses para organizar a súa defensa, van adquirindo unha gran importancia.
En Cartas de Iwo Jima os exteriores teñen unha presenza importante na primeira parte do filme, pero a medida que o exército imperial vai sufrindo derrotas, a atmósfera tórnase máis claustrofóbica e os interiores, principalmente esas covas soterradas que evocan as que construíron os xaponeses para organizar a súa defensa, van adquirindo unha gran importancia.
Podemos decir que algo semellante sucede tamén coa iluminación. Conforme avanza a longametraxe a oscuridade vai cobrando un maior protagonismo, ata o punto de que, como conta o realizador en clave de humor:
"Durante el rodaje, cada vez que Tom Stern [director de fotografía] instalaba sus luces, le pedía que me enseñara el efecto que hacía si se apagaban. Él sacaba a relucir el tema de la seguridad, pero yo le obligaba siempre a apagar el proyector. A veces rozábamos el límite de lo posible y él necesitaba que yo lo tranquilizara. Le decía que no teníamos nada que perder, ni uno ni otro, y que a lo mejor ésta era nuestra última película, y él miraba al cielo". (Aquí a entrevista enteira)
"Durante el rodaje, cada vez que Tom Stern [director de fotografía] instalaba sus luces, le pedía que me enseñara el efecto que hacía si se apagaban. Él sacaba a relucir el tema de la seguridad, pero yo le obligaba siempre a apagar el proyector. A veces rozábamos el límite de lo posible y él necesitaba que yo lo tranquilizara. Le decía que no teníamos nada que perder, ni uno ni otro, y que a lo mejor ésta era nuestra última película, y él miraba al cielo". (Aquí a entrevista enteira)
Etiquetas: Eastwood, Isaac Marcel
Comments:
Publicar un comentario